افزودن به علاقه مندی ها    چاپ این مقاله

تفاوتهای خرید سورس سامانه پیامک با دریافت نمایندگی

بسیاری از افرادی که تمایل به ورود به بازار و کسب و کار ارسال و دریافت پیام کوتاه دارند، فکر می کنند که الزاما باید با اپراتورهای اصلی ارتباطات زیرساخت قرارداد مستقیم داشته باشند. در حالی که تنها در شرایط خاصی تهیه سورس و امضای قرارداد مستقیم به سود شما خواهد بود.

در سایر موارد نه تنها برقراری ارتباط مستقیم به سود شما نخواهد بود بلکه ممکن است ضررهای بسیاری را نیز متوجه شما نماید که درگیر شدن با اداره مالیات و ایجاد اختلالات نرم افزاری از جمله این موارد خواهد بود.

برای انعقاد قرارداد باید شما یک شخصیت حقوقی باشید. تمامی اپراتورها تنها قراردادهای شرکتی امضا می کنند و با افراد حقیقی به صورت مستقیم قرارداد امضا نخواهند کرد.

برای راه اندازی فعالیتی در زمینه ارسال و دریافت پیام کوتاه باید دسترسی های لازم را برای اعمال کنترلهای لازم داشته باشید. برای این کار می توانید اقدام به نگارش یک سورس نرم افزار ارسال و دریافت پیامک نمایید که این کار علاوه بر داشتن هزینه بالا، زمان زیادی نیز از شما صرف خواهد کرد. معمولا پس از انجام مشاوره با افرادی که در این زمینه فعالیت داشته اند به شما خواهند گفت که هیچ گاه نسبت به انجام این کار اقدام نکنید و به جای آن از شرکتهایی که قبلا این کار را انجام داده اند چنین سرویسی را دریافت نمایید. البته این سرویس را با نمایندگی اشتباه نگیرید.

نمایندگی سامانه پیام کوتاه با سورس در بخشهایی تفاوت دارد، در سورس شما می توانید لینکهای مستقیم خود را تعریف نمایید در صورتی که در نمایندگی تنها می توانید از لینکهای شرکتی که از آن نمایندگی دریافت کرده اید استفاده نمایید. 

در سورس سامانه پیامک شما باید علاوه بر نرم افزار، یک سرور اختصاصی یا سرور مجازی که پاسخگوی حداقل های مورد نیاز نرم افزار باشد را تهیه نمایید. نرم افزار را بر روی آن نصب نموده و لینکهای ارتباطی را برقرار نمایید. در صورتی که در نمایندگی هیچ نیازی به تهیه سخت افزار جانبی اضافی توسط شما نمی باشد.

پرداخت هزینه های جانبی در زمانی که شما سورس سامانه پیامک را تهیه کرده باشید در بسیاری از موارد بالا و غیرقابل پیش بینی است. در صورتی که هزینه های نمایندگی در طول یک سال کاملا مشخص و پیش بینی شده است.

در هر دو حالت شما قادر خواهید بود که با نام و برند خودتان فعالیت نمایید و تفاوتی در این زمنیه برای شما وجود نخواهد داشت.

تارنمای پیامکی ایران به شما پیشنهاد می کند تنها در صورتی اقدام به خرید سورس سامانه پیامک نمایید که الزاما تمایل داشته باشید که به صورت مستقیم با اپراتورها قرارداد بسته و فعالیت خود را آغاز نمایید.



آیا این پاسخ مفید بود؟

خوانده شده




Powered by WHMCompleteSolution